Monday, April 20, 2015

• REVIEW: Sapun Ortos cu sulf (Brand Romanesc) & Sapun Hilamaya cu castravete

Buna!!!
Astazi va voi povesti despre doua sapunuri unul care m-a dezamagit si unul care mi-a placut si inca-l folosesc..
Acestea sunt primele sapunuri solide incercate pe ten.

CE SPUNE PRODUCATORUL:
SAPUN SULF 100GR (Il puteti achizitiona de aici)

Combate descuamările scalpului cauzate de seboree, mătreaţă și alergii.
Firul de păr se întărește iar pielea capului rămâne curată.
Ingrediente: ulei de palmier, glicerina, sulf.
Notificat de Ministerul Sanatatii. 
Produs vegetal.
Testat dermatologic

CE SPUN EU DESPRE ACEST PRODUS:


Din informatiile stranse, este un produs pentru combaterea matretii si seboreei *si a multor altor probleme dermatologice, se poate folosi 
atat pentru ten cat si pentru par. 


- eu l-am achizitionat de la plafar.
- eu personal l-am folosit pe fata.
- face suficienta spuma in cate sa curete intreaga fata.
- se consuma greu.
- sunt incantata de felul cum spala. 
- este eficient impotriva cosurilor. La mine s-au observat schimbari din primele zile.
- eu cred ca poate fi considerat un exfoliant pentru ten 
pentru ca indeparteaza vizibil celulele "moarte".
- nu ma deranjeaza mirosul lui de sulf.
- indeparteaza sebumul si nu se mai ingrasa tenul la fel de repede ca inainte.
- usuca cosurile.
- dupa folosirea lui va recomand sa folsiti o crema hidratanta potrivita tenului dvs.
- mi-a intrecut asteptarile.
- il folosesc si in prezent.
il voi recumpara.



CE SPUNE PRODUCATORUL:
sAPUN REVIGORANT CU CASTRAVETE 75G
(Il puteti achizitiona de AICI )

Revigoreaza si improspateaza pielea cu un parfum discret. 
Actiune Sapun Revigorant cu Castraveti:
Sapunul este imbogatit cu extract de Castraveti care are proprietati astringente ce ajuta la reducerea excesului de sebum si cu extract de Nuca de Cocos ce hidratează pielea si hraneste pielea.


CE SPUN EU DESPRE ACEST PRODUS:


- l-am achizitionat din farmacie.
 a fost potrivit tenului meu gras.
- usca cosurile fara a usca intreaga fata. 
- curata sebumul.
- lasa un miros placut.
- lasa pielea foarte curata.
- la inceputul folosirii mi  s-a parut mult mai eficient.. dar dupa mai mult timp de folosire a inceput sa isi piarda usor-usor proprietatiile.


Aceasta este parerea mea personala si sincera.
Postarea nu este sponsorizata.
Nu este facuta cu scop comercial. 
Daca mie nu mi-a placut un produs asta nu inseamna ca va avea acelasi efect la toata lumea..fiecare suntem diferiti si ceea ce imi este benefic mie,poate nu va este voua si invers.


Voi le-ati incercat? 
Eu intentionez sa incerc si alte sapunuri Ortos
Va multumesc pentru vizita si va mai astept! :)) :*









No comments:

Post a Comment