Saturday, April 18, 2015

• Review Masca Napoca Editie limitata * Farmec - Brand Romanesc

Buna dragilor!

Joia ce tocmai a trecut am primit o masca "Napoca" de la Farmec ce contine argila, soia, jojoba, unt de cacao si vitamina E, are un usor parfum de lamaie.
Acest produs este singurul pe piata cu concentratia de 25%.
Eu deja am testat masca o data si prima impresie a fost ca hidrateaza si curata tenul foarte bine de sebum si impuritati si va asigur ca nu va avea efecte negative asupra tenului dvs. cu atat mai mult ca este naturala. 
Parerea mea este ca aceasta masca usuca cosurile in timp ce restul fetei este hidratat si regenerat. 
Aceasta masca nu contine parafine/parfum sintetic/ parabeni.
Masca este buna pentru toate tipurile de ten si poate fi utilizata pentru cei care au peste 20 de ani.
Poate fi achizitonata de aici-> https://www.farmec.ro/produse/ten/masca-de-fata-cu-argila-200-ml-459.html cu 23 de lei-varianta de 200 de grame. 
Eu voi reveni cu o parere concreta dupa mai multe utilizari. Deocamdata ne intelegem foarte bine, la fel cum m-am inteles si in trecut cu argila "Aslavital"(Farmec)

 Multumesc Farmec 

Cei de la Farmec au deschis un nou concurs, inscrieti-va!

https://www.farmec.ro/gerovital-happiness/zmeura-pentru-ten-normal.html

 Toate pozele înscrise în concurs în perioada 15 aprilie- 15 mai 2015 vor fi urcate într-un album special Concurs Atelierul de Selfie, mult succes!


2 comments:

  1. Replies
    1. Te cred. :)) la fel am fost si eu.
      Sper sa te incante si s-o folosesti cu placere! :*

      Delete