Sunday, April 19, 2015

• Review : Elmiplant (Brand Romanesc) - Crema hidratanta pentru ten normal/mixt

Buna dragilor!
In acest review vreau sa va spun parerea mea despre crema Hidratanta Elmiplant 24h cu extract de gutuie 100% natural ce NU CONTINE PARABENI, PARAFINE SI COLORANTI.

Potrivit descrierii, aceasta s-ar potrivi celor cu varsta intre 20-35 de ani, cu ten normal/mixt, eu am tenul gras, acneic & sensibil (eu cand am cumparat-o aveam 19 ani, dar pana s-o termin am facut 20) si cu toate astea pe tot parcursul utilizarii nu mi-a creat nici o neplacere.

Am cumparat-o cand cautam deja de ceva vreme, o crema hidratanta si noncomedogenica.
M-a atras descrierea "ofera hidratare eficienta de lunga durata, lasand pielea catifelata si neteda, fara urme grase"...
Ce am remarcat la aceasta crema :
- cand am cumparat crema, recipientul a avut foita de aluminiu(spre deosebire de alte creme), ceea ce mi se pare mult mai igenic.
- nu lasa urme grase, ofera hidratare pentru o lunga durata, intra foarte repede in piele si catifeleaza.
- este foarte buna ca si baza de machiaj.
- nu este nevoie de o cantitate mare pentru a unge toata fata (pe mine cei 50ml m-au tinut vreo o jumatate de an).
- sebumul nu-si facea aparitia.
- are miros placut de gutuie.
- nu astupa porii.
- are efect revigorant.


Consider ca e o crema foarte buna ce a trecut cu brio peste 3 anotimpuri *toamna, iarna & primavara* fara a-mi schimba parerea despre ea.
M-am mirat cand a facut fata si zilelor cu ger uscat..chiar mi-a intrecut asteptarile avand in vedere ca in acea perioada chiar  si tenul meu gras avea anumite portiuni uscate.
Am achizitionat aceasta crema cu mai putin de 20 de lei din Auchan si cred ca are un raport calitate/pret nemaipomenit.


Aceasta este parerea mea personala si sincera.
Postarea nu este sponsorizata.
Nu este facuta cu scop comercial. 


Recomand aceasta crema si imi doresc ca pe viitor sa incerc din aceeasi gama si "Crema hidratanta antiimperfectiuni", "Crema pentru acnee" si "CC-creamul-culoare deschisa".


Voi ati incercat aceasta crema?

 Ce parere aveti despre produsele Elmiplant?

Va multumesc pentru vizita! :*


2 comments: