Monday, April 20, 2015

• Review : Apa de trandafiri bulgaresti Prestige- Lady's*


Ingrediente. Aqua, Rosa Damascena flower water.

CE SPUNE PRODUCATORUL:
BENEFICIILE APEI DE TRANDAFIRI PENTRU PIELE:
◘ Ideala pentru pielea grasa, deoarece limiteaza excesul de sebum, datorita proprietatilor sale astringente.
◘ Antiseptica, antibacteriana si cicatrizanta, aceasta trateaza micile infectii si limiteaza aparitia acneei.
◘ Hidrateaza, catifeleaza si reîmprospateaza pielea tenului
◘ Lupta împotriva efectelor vizibile ale îmbatrânirii si reduce aparitia inflamatiilor si a înrosirii pielii.
◘ Curata, purifica epiderma si va ajuta sa scapati de punctele negre.

APA DE TRANDAFIRI POATE FI FOLOSITA CA AFTER-SHAVE, TONIC SAU DEMACHIANT.
BENEFICIILE APEI DE TRANDAFIRI PENTRU PAR:
Folosita pentru masarea scalpului, reduce inflamatiile, favorizeaza circulatia sangvina, dar si cresterea parului.
Apa de trandafiri stimuleaza si cresterea foliculilor pilosi.
Este foarte utila în cazul în care parul va cade excesiv.
Calmeaza pielea sensibila si delicata.
Esentiala în tratamentul antiacneic.

CE SPUN EU:
Se potriveste tuturor tipurilor de ten.
Am inceput sa folosesc aceasta apa de trandafiri ca si tonic (dupa ce ma spal pe fata cu sapun cu sulf)
De atunci aspectul pielii mele s-a imbunatatit considerabil..se mai zaresc cateva cosulete, dar
in principiu aceasta apa de trandafiri ii este benefica tenului meu si o folosesc de 2 ori pe zi(dimineata si seara) acest tonic are are proprietati antibacteriene si de aceea reduce excesul de sebum si cosurile..curata si improspateaza pielea fetii.
Cantitatea de 135 ml tine foarte mult timp daca nu o mai incorporati si in alte cosmetice (cum am facut eu, noroc ca mi-am achizitionat 2 flacoane :P)
Consider ca nu poti sa folosesti o apa florala drept demachiant, folosind un tonic ca si demachiant iti va usca zonele sensibile gen ochi sau buze.
Imi place ca nu contine conservanti,parabeni si alte minuni.
Are parfum placut de petale de trandafiri.
Nu lasa nici un fel de pelicula pe fata si dupa aplicare o simti foarte fresh.
Flaconul este din plastic transparent cu capac alb tot din plastic.
Nu este prevazut cu pompita (pe mine nu ma deranjaza acest aspect).
Pretul acesteia este de 9 lei(135 de ml) si o puteti gasi aici
 Eu nu voi renunta prea curand la aceasta apa de trandafiri bulgaresti, este economica si o recomand tuturor iubitoarelor de produse cosmetice naturale.

Multumesc ca ati trecut pe aici! :*

Aceasta este parerea mea personala si sincera.
Postarea nu este sponsorizata.
Nu este facuta cu scop comercial. 

No comments:

Post a Comment