Saturday, April 18, 2015

• Review: Crema depilatoare pentru piele sensibila - Farmec - Brand Romanesc

Buna ziua dragii mei!

Azi va voi povestii cate ceva si despre Crema pentru piele sensibila - Farmec o puteti gasi aici


Aceasta este cu Ulei de Galbenele si vitamina A, hraneste, protejeaza, calmeaza, lasand pielea fina si catifelata. 
Extractul de "Boswellia Serrata" este un remarcabil antiiritant, care reduce cu cel putin 20% roseata pielii. 
Parfumul cremei acopera mirosul de sulf degajat de cremele depilatoare obisnuite.
Aceasta crema este pentru zonele sensibile – fata, axila si zona pubiana.

Aceasta exista in mai multe variante (pentru piele sensibila, normala si cu efect rapid). 

Eu am incercat toate cele 3 variante de crema depilatoare si diferenta este ca, crema cu efect rapid miroasa mai puternic a sulf, in timp ce cremele depilatoare pentru piele normala si sensibila miroasa mai putin si din acest motiv le tot recumpar de cand au aparut pe piata, dar partea rea este ca nu ajung niciodata sa le termin pana sa expire si de aceea ajung mereu in punctul de a le arunca la gunoi.. :))
Pana acum ceva timp foloseam ceara traditionala in zona mustatii dar nu eram foarte multumita de ea si ajungeam sa folosesc si crema depilatoare care mereu m-a ajutat la greu.
 Eu am pielea sensibila si se irita imediat, dar crema aceasta depilatoare, chiar este buna pentru o piele ca a mea.
Partea buna cand folosesti Crema depilatoare pentru piele sensibila, e ca nu doare(ca si in cazul cearei); nici nu pisca. 
Aceasta crema mi se pare foarte buna si o recomand pentru zonele unde este recomandata.
La inceput am fost destul de neincrezatoare in ea dar acum ma bucur ca am folosit-o si inca o folosesc.
 Indeparteaza bine parul si nu il irita daca te epilezi cum trebuie. 
O recomand si eu multe apropiate!
 Sper sa va ajute sau sa va fi ajutat si pe voi! :*
 Multa sanatate si o zi seara frumoasa!


Aceasta este parerea mea personala si sincera.
Postarea nu este sponsorizata.

Nu este facuta cu scop comercial. 




Farmec












No comments:

Post a Comment